Skip to content

Koffiehoekje

Re: Koffiehoekje

Postby Draak » Mon Mar 08, 2010 11:34 pm

Ik ben vrijdag toch maar nog naar de kroeg getogen ... daar leefde ik wel weer een beetje op. En toen ik weer thuis was was de hyperigheid ook wel weer verdwenen.
Kallisti!!!
Draak

Postby Aileen » Thu Mar 11, 2010 6:55 pm

Oké, ik ben nu al enkele weken gestopt met roken en heb gewoon zin in een sigaret. Niet lichamelijk hoor maar roken is gewoon leuk. Ik blijf erbij, het is jammergenoeg slecht voor de gezondheid maar het is gewooon gezellig. Een tas thee en een sigaretje terwijl je rustig een gesprek voert. Of is het misschien toch stress waar ik geen blijf mee weet? ...
Aileen

Postby Draak » Thu Mar 11, 2010 11:00 pm

Het kan denk ik wel heel goed de gewoonte zijn die nog weg moet slijten.

Dit weekend ga ik naar een seidh-workshop (seidh is een noordse vorm van sjamanisme). Heb vorig jaar in Denemarken al een dagje gewerkt met de dame die hem gaat geven. Dat is toen erg goed bevallen. Ben benieuwd hoe het weekend gaat verlopen en kijk er al erg naar uit.
Kallisti!!!
Draak

Postby Aileen » Fri Mar 12, 2010 7:37 pm

Kan wel kloppen Draak.. Ik weet het zelf niet.

Klinkt interessant! Ik weet echt amper wat van Seidh, maar toch, ik denk dat ik daar ooit ook maar eens deftig over ga lezen opdat ik tenminste een basis ken. Mjah, ik wil zoveel weten.. Hahaha. Ik ga nooit rond geraken met dit leven vrees ik.
Aileen

Postby Draak » Mon Mar 15, 2010 8:10 pm

Het was heel interessant. Weer volop nieuwe inspiratie opgedaan. En voel me weer lekker opgeladen.
Kallisti!!!
Draak

Postby Aileen » Fri Mar 19, 2010 4:49 pm

Draak wrote:Het was heel interessant. Weer volop nieuwe inspiratie opgedaan. En voel me weer lekker opgeladen.

Zo moet dat!

Ik heb sinds gisteren het gevoel dat ik ook maar eens wat actiever moet gaan worden op religieus vlak weer. Denk dat het ligt aan de lente, dat geeft echt hernieuwde kracht en inspiratie hé! Toch, het is nog een kwestie van tijd ook.. Maargoed, die kan ik maken, zeker nu het alleen is.

Goh, wat mis ik Camelot, Maya en de andere leden. Maar nu ik hier woon is het echt niet mogelijk om de rituelen, maanfeesten en studiegroepen bij te wonen in Boom. Meer dan een uur rijden en ik mag met mijn L niet langer rijden dan 10 uur in de avond. Denken aan een andere Coven of groep is ook geen optie vrees ik. Ik voelde mij zo goed bij Camelot ondanks ik het soms creepy vond hoe Maya door mij heenkeek, maargoed.. Als je ooit iets geweldigs hebt ervaren is het dan ook moeilijk om iets daaraan te laten tippen hé.
Aileen

Postby Draak » Thu Apr 01, 2010 10:53 pm

Ik probeer elke nieuwe activiteit te zien als ervaring op zichzelf en hem niet te veel te spiegelen aan ervaringen uit het verleden. Of eigenlijk zeg ik wel 'probeer', maar het is meer iets wat ik automatisch doe. Dan is elke ervaring mooi van zichzelf, zonder minder mooi te zijn als andere ervaringen.

En die lentekriebels om weer dingen te gaan doen ken ik ook inderdaad. :)
Kallisti!!!
Draak

Postby Aileen » Fri Apr 02, 2010 2:08 pm

Draak wrote:Ik probeer elke nieuwe activiteit te zien als ervaring op zichzelf en hem niet te veel te spiegelen aan ervaringen uit het verleden. Of eigenlijk zeg ik wel 'probeer', maar het is meer iets wat ik automatisch doe. Dan is elke ervaring mooi van zichzelf, zonder minder mooi te zijn als andere ervaringen.

Eigenlijk heb je wel gelijk. Misschien moet ik weer eens leren loslaten en openstaan voor nieuwe dingen, die anders zijn en opzich alweer niet meer te vergelijken vallen. Gewoon genieten. Dankjewel voor deze woorden!

Hoe gaat het verder eigenlijk nog met je Draak? (Ik blijf maar wolf denken door dat spelletje bij Marijke, maargoed..)
Aileen

Postby Draak » Sun Apr 11, 2010 9:40 pm

Eigenlijk heb je wel gelijk. Misschien moet ik weer eens leren loslaten en openstaan voor nieuwe dingen, die anders zijn en opzich alweer niet meer te vergelijken vallen. Gewoon genieten. Dankjewel voor deze woorden!

Hoe gaat het verder eigenlijk nog met je Draak? (Ik blijf maar wolf denken door dat spelletje bij Marijke, maargoed..)

Graag geschreven. :-)

Met mij gaat alles goed eigenlijk. Net een drukke maand achter de rug opgevuld met allemaal leuke dingen, dus zit weer volop energie voor de rest van het jaar. ;)
Kallisti!!!
Draak

Postby Draak » Mon Jun 07, 2010 11:05 pm

We leven nog, toch? ;)
Kallisti!!!
Draak

PreviousNext

Return to Offtopic gepraat